مصاحبه آرشیو خبر ها
باید اینتر را شکسـت دهیم ; لیگ قهرمانان تنها بازی با دورتموند نیست !

باید اینتر را شکسـت دهیم ; لیگ قهرمانان تنها بازی با دورتموند نیست !

آلگری سرمربی بیانکونری در آستانه دیدار با اینتر و دربی حساس ایتالیا در مورد شرایط تیمش در این فصل و انگیزه های بازیکنانش در سال جدید میلادی گفت . سرمربی یووه در کنفرانس خبری پیش از بازی با اینتر حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

" سلام به همه و وقت بخیر، می خواهم سال خوبی را برای همه آرزو کنم زیرا این اولین مصاحبه مطبوعاتی من در سال 2015 است. امیدوارم سال خوبی باشد "

" بازی فردا مطمئنا بازی سختی خواهد بود زیرا علاوه بر اینکه این یک دیدار کلاسیک و دربی ایتالیا است ، این بازی برابر تیمی خواهد بود که  دوباره ساخته شده است و بسیار پیشرفت داشته . باید مراقب بود زیرا می تواند با مرور کردن نتیجه رئال و بارسا در شب گذشته کمی خطرناک باشد "

" فردا هر دو تیم برای پیروزی بازی می کنند ، اولین فصل حضور همیشه سخت است . بازی فردا بازی درگیرانه و دشوار خواهد بود و باید با شدت و انگیزه بالا برای بردن تلاش کد . اینتر تیمی است که با مانچینی موفق به پیشرفت شده و مطمئنا فردا بازی خوبی هم انجام خواهد داد "

" من همیشه دوست دارم که در فوتبال برنده باشم اما در بازی با ناپولی در دوحه بازی به پنالتی کشیده شد و ما دروازه بان ما سه ضربه را هم مهار کرد اما در نهایت ما موفق به پیروزی نشدیم . اما در این مدت بخوبی کار کردیم و نقاط ضعفمان را پوشش دادیم "

" ما در یوونتوس برای موفق شدن تلاش می کنیم ، در همه بازی ها با تمام توان مقابل حریفان خواهیم بود. نمی توانم قبول کنم که مقابل ناپولی بی انگیزه بودیم زیرا ما دوبار جلو افتادیم و می توانستیم کار را تمام کنیم . همه آنچه که در دوخه اتفاق افتاد تمام شده اما ما با نهایت تلاش و سخت کوشی جام را از دست دادیم "

" خستگی بالای مسابقات و پرفشار بودن رقابت هم می تواند موثر باشد، باید ببینید که ما با چه شرایطی برابر حریفان قرار می گیریم . در تیم ما محروم و مصدوم زیادی وجود دارد که باید منتظر بازگشت آن ها باشیم "

" کاسرس ، مارونه و بارتزلی در خط دفاع ما هستند . همچنین رُمولو و آزاموا و ما با آمده شدن بازیکنان مصدوم قدرتمند تر می شویم . البته بازیکنانی که تا الان به میدان رفته اند همه چیز را ارائه کردند و پر تلاش بودند "

" کار در یوونتوس سخت و دشوار است ، همیشه باید برنده بود و همانطور که گفتم اولین فصل حضور هم می تواند این سختی را زیادتر کند. من برای موفق شدن به اینجا آمدم و می خواهم از همه نیرو و پتانسیلی که یووه در اختیار دارد استفاده کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم "

" این قاعده کاری ما است ، در هر تیم ممکن است بازیکن ، مدیر و حتی رئیس باشگاه و مربی عوض شود اما آن چیزی که می ماند باشگاه و افتخارات و تاریخ آن است. ما برای موفق شدن و ثبت تاریخ تلاش می کنیم "

" ما 34 گل بثمر رساندیم که در دوحه موقعیت های زیادی داشتیم و استفاده نکردیم ، این می تواند بخشی از مشکل تیم ما باشد . باید از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم و در خط دفاع اشتباهات کم تری انجام دهیم "

" کارلوس توز بخشی از خط حمله ما است ، درست است که او بهترین گلزن یووه و بسیار موثر است اما او نیز قسمتی از پازل هجومی ما را تشکیل می دهد . به همان نسبت یورنته و موراتا نیز در گلزنی باید نقش داشته باشند و جز خط حمله ما خواهند بود "

تلاش یووه برای اسنایدر ؟

" او هدف یوونتوس است زیرا می خواهیم از نظر وزن هجومی و قدرت خط هافبک پیشرفت کنیم اما او هنوز بازیکن گالاتاسرای است . چیزی که ما بدنبال آن هستیم زیاد کردن قدرت خط هافبک و شرکت دادن آن ها در فاز هجومی است "

" در زمان حمله علاوه بر مهاجمین ، هافبک ها هم می تواند موثر باشند و برای گلزنی کمک کنند . اگر یووه تاثیر بیشتری از خط هافبک در مواقع حمله ببرد می تواند در گلزنی موفق تر باشد. دلیل ما برای مذاکره با گالا بر سر اسنایدر می تواند همین باشد "

ایکاردی ، رانوکیا ، گوارین و پالاسیو همگی بازیکنانی با کیفیت عالی هستند. آنها دوره ای را گذرانده اند که تیم نتایج خوبی را کسب نکرده اما به نظرم الان در حال تغییر هستند و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند "

" در مورد دربی شهر میلان در زمان حضور من در تیم آث میلان باید بگویم که من شروع خوبی داشتم ، 3 پیروزی بدست آوردم و 3 شکست و بنابراین خیلی خوب نبوده است "

" اما ما هم با قدرت برابر آن ها بازی خواهیم کرد ، بازی در خانه برای ما بسیار خوب خواهد بود و تلاش زیادی داریم که اینتر را شکست دهیم زیرا با توجه به شرایط جدول به کسب 3 امتیاز نیاز زیادی داریم ، همه بازیکنان من مطمئنا برای پیروزی در این بازی مهم تلاش خواهند کرد "

بازی با دورتموند ؟

" باید بگویم این درست نیست که همه اهداف و خریدهای ما در ژانویه وابسته به بازی دورتموند است ، زیرا ما به قهرمانی در جام حهای دیگر هم فکر می کنیم. ضمن اینکه ما تنها شرایط را در بازی با دورتموند نمی بینیم و لیگ قهرمانان برای ا دو بازی دیگر نخواهد بود . ما می خواهیم پیشروی کنیم و فکر می کنم که توان و قدرت این را داریم همانگونه که در مرحله گروهی این را نشان دادیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: